Im back

Har inte blivit å skriva i bloggen på ett bra tag nu, har varit bortrest ett tag så.
Var i Uppsala och hälsade på lite folk :P
Men nu är jag tillbaka!

Blev att man resta runt en del där borta, bland släkt och for runt på stan.
Gjorde en vända på Gränby Centrum en dag också, och där hittade jag butiken Rocks.
Såg att dem hade kent boxen, så var bara tvungen att köpa den! ^^



Såhär ser den altså ut.

Inehåller alla deras skivor (utom dem som gjorts om till engelska då)

● kent

● Verkligen

● Isola

● Hagnesta Hill

● B - Sidor 95-00 (2CD)

● Vapen & Ammunition

● Du & Jag Döden

● The Hjärta & Smärta EP

● Tillbaka Till Samtiden

Plus en bok med deras "Historia"
Samt en hel massa bonuslåtar på nästan varje skiva

Sen köpte jag även ett paket batterier på IKEA ;) var ju tvungen att handla något när man väl gick dit ...

Well, that´s it for now! ;)


Kommentarer
Postat av: Moe

KENT! :D Jag älskar din musiksmak. Men det visste du väl redan :)

Jag har sett dem två gånger, de är riktigt bra live.

Saknar dig!

2009-08-24 @ 21:00:04
URL: http://portablekarma.blogspot.com
Postat av: Me

hehe, ja dem är fan grymma! såg dem live i börlänge, men det var innan jag började tycka om dem! X(

2009-10-12 @ 15:55:02
URL: http://izni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0