First bloggning!

Mitt absolut första blogginlägg på min absolut...inte första blogg!, men på min absolut första "riktiga" blogg!
Vet fan inte vad jag ska skriva bara.....eller jo kan ju skriva om denna dag! ^^


Idag har det egentligen inte hänt så extremt mycket intressant, om man nu inte tycker körlektioner är intressanta förståss.
hade en sådan idag, gick väldigt bra tycker jag.

Men så helt plötsligt började min telefon ringa! blev helt förvirrad och visste inte vad jag höll på med ^^, men fick fram telefonen och lyckades svara (var ett viktigt samtal så var tvungen, annars hade jag antagligen inte svarat) Så jaa, jag blev helt enkelt lite Lost och försökte ta mig till närmsta ställe att köra av vägen, förutom diket då.

Lyckades på något läskigt hackande sätt ta mig ner på en väg vid nå hus så jag kunde stanna. Det var ingen lek ju, kunde ju inte växla ner och svänga samtidgt som jag höll i telefonen, så blev lite hursomhelst!
Ska fan aldrig prata i telefon och köra bil samtidigt! XD får ju panik haha!

Jaa det var det mest dramatiska och intressanta som hänt idag, så ny spännande dag imorgon igen! ^^

Kommentarer
Postat av: Lucah

Se till att uppdatera ofta så kommer jag kika in ofta ;) Är du tillräckligt intressant får du till och med en länk från min eminenta blogg. HAH!

2008-09-03 @ 14:35:10
URL: http://fissionmailed.wordpress.com/
Postat av: iZni

tackar!, ska föröka uppdatera så ofta jag kan! :D



och ser att det fortfarande finns lite att fixa på sidan :P

2008-09-03 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0