Så är det igång

Idol 2008, Heroes. Allt på samma dag!
Men det blev inte att kolla Heroes, det är ju säsong 2 som börjar på TV4... ne ush, man har redan sett hela den säsongen så.

Men Idol får man ju inte missa! ^^, har sett varenda säsong av svenska idol (dock inte så aktivt de första säsongerna)
Men förra årets Idol har utan tvekan varit den bästa hittils!, så många bra som var med där att det var sjukt, blev tillockmed så att jag var tvungen att köpa Idol skivan (tro det eller ej ^^)
Men köpte den i första hand för att den var signerad!, viktigaste av dem var ju Amandas, som tur var så hade hon signat den! :D
Haha, jaa jag tycker Amanda Jenssen är den absolut bästa artisten som kommit från Idol!
har såklart hennes skiva me, original, aldrig att jag skulle ladda ner den! :D
Har tillockmed sett henne live på Peace and Love i Borlänge! ^^

Album

Men nog om det, Idol 2008 är det som har dragit igång!

Var lite tveksam till den nya juryn bara...., men efter att dem hade blivit introducerade och man fick se dem "in action" så att säga, måste jag medge att jag tror jag kommer gilla dem!
Tillockmed bättre än den gamla tror jag, behövs nog nya, känner på mig att det kommer bli en bra säsong!
Nu kommer folk inte bara för att få se den gamla juryn.

Men färutom Idol så längtar jag tills 3:dje säsongen av Heroes som är nära nu!

Kommentarer
Postat av: Remsa

Peace and Love ! Peace and Love !

2008-09-03 @ 22:23:57
Postat av: Lucah

Hade helt missat att Idol drog igång :( Jag brukar dock bara se audition-avsitten. Brukar väl gå att hitta på TV4.se sen.

2008-09-03 @ 22:35:53
URL: http://fissionmailed.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0