Nytt år!

Jaa nu är det nytt år, och väldigt längesedan jag skrev någonting här i bloggen :P
Ni kanske tror att jag gett upp ,men har bara tagit en paus ett tag.
Man måste göra det ibland, finns inte så mycket att skriva om hela tiden så.

Men nu kommer mitt första inlägg år 2009! ^^

Nu är det så att jag har gått och införskaffat mig ett Rock Band till 360n :P
Det köpte jag och min bror någon dag efter jul bara, så har haft det ett tag nu i alla fall.
Men så jävla ös det är! Gitarr är man ju hyffsat skillad på, tog mig igenom Hard rätt snabbt och behövde inte ens köra om nåon låt, klarade alla på första försöket! :P

Men trummor däremot är lite värre ^^
I början gick det skitdåligt, och man undrade om man ens skulle ta sig igenom det på Easy :P
Men efter ett par låtar så börjar man komma in i det också, och helt plötsligt har man klarat igenom det på Medium också ^^
Jag är fortafarande kass på att spela en takt med pinnarna och en annan med pedalen samtidigt, det är ju helt omöjligt, och ologiskt för hjärnan och kropppen att göra det!, man blir bara frustrerad XD

Men som sagt, kul som fan är det! (Har även provat sjunga lite, går hyffsat, men tänker inte berätta mer om det ^^)

Här ser ni skiten! :P



Och får inte glömma!

Gott nytt år på er! ;)

Kommentarer
Postat av: Remsa

Nice Nice

2009-01-05 @ 11:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0