Friends



Förutom Heroes som har börjat nu, så har jag även börjat kolla ännu en serie: Friends

En riktig klassiker som man alltid kollat och kollar på tv när den går, dock så blir de ju bara att man ser random avsnitt lite då och då.
Så nu har jag börjat kolla den ordentligt! Har hittils sett dem 10 första avsnitten på säsong 1.
Och bara älskar serien! :)

Är alltid skönt att ha någon lätt komediserie som man kan kolla då och då, utan att behöva komma ihåg alla detaljer från förra avsnitten (Heroes blandannat) Fast inget ont om Heroes på det sättet, det är det som gör den bra! ;)
Men syftar bara på att det är skönt att ha nåt lätt på sidan om :P

Så då fick det bli Friends, har kollat That 70´s Show innan, men den har man kollat klart för ett par veckor sedan.
Så Friends är det nu helt enkelt! ;)


Kommentarer
Postat av: adam

Jag har aldrig fastnat för friends,jag undrar varför?

2008-10-03 @ 19:47:00
URL: http://adamedefall.blogg.se/
Postat av: iZni

Har alltid tyckt om Friends, fast man måste väll gilla den humorn, annars är de väll svårare :)

2008-10-06 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0