Oväntat...

Kom cyklande nerför backen till Konsum, förbi Annis och sen ner mot korsningen. Och vad ser man då? Jo en svart bil som står mitt på vägen med lite intryckt front, och en del skrot som låg utspridd över vägen. Bredvid en polisbil och såklart en polis.

Kanske 5-10 meter bort vid vägkanten inte långt från att ha åkt ner i diket stod en röd något äldre bil än den svarta, och bredvid fullt med folk och en polis som höll på att skriva något. Såg inte vars den röda bilen var skadad, måste ha vart på den vänstra sidan eftersom jag cyklade förbi på den högra.

Det är första gången jag sett en krock på så nära håll, så det var lite underligt att se, inge trevligt i alla fall…
Skulle ha haft en bild på det, men tyvärr hade jag ingen kamera till hands…

Stannade inte kvar där och kollade, utan fortsatte till körskolan och gjorde bort ännu en körning.
Snart är det nog dags för prov och uppkörning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0