Vilken röra!

Men nu är det ordning! ;) Har försökt städa min låda som vart överfylld med kablar och kontroller. Allt låg bara i en enda stor trasslig hög, som ni kanske ser här:

Förstår inte hur kablar kan trassla så in i helvete. Fast dem bara ligger helt stilla i en låda... Men nu har jag som sagt lyckats få någon slags ordning på det hela, tog en stund att trassal upp allt och snurra ihop allt så det inte trasslar igen. Så nu ser det något finare ut i alla fall!

Sen har jag även gjort plats för alla mina games på en hylla, förut var dom blandade med mina DVD-filmer. Blir bara jobbigt när allt är hursomhelst... X/

P.s Bry er inte om datumet på bilderna, var lite felinställt på kameran när jag fotade, är btw inte ens min egen kamera jag använde, eftersom den har morsan snott just nu :P

Kommentarer
Postat av: Remsa

Ordning och reda, löning på fredag :D

2008-09-04 @ 17:01:24
Postat av: iZni

Haha, ja nu är det städat å fint! ;)

2008-09-04 @ 18:19:55
Postat av: Lucah

Najsigt. Förresten har jag och Aries kommit på att sladdar inte alls ligger stilla när man inte kollar. De RÖR SIG! Det måste de göra xD Finns ingen annan förklaring.

2008-09-04 @ 19:52:21
URL: http://fissionmailed.wordpress.com/
Postat av: iZni

Haha, jag tror dig faktiskt ^^



Hur man än gör så slingrar dem ihop sig med varandra.. :P

2008-09-04 @ 20:37:37
Postat av: korpen

hur lyckas man få en sån röra ... (borde inte ha frågat jag vet redan själv)

2008-09-07 @ 22:43:08
URL: http://www.leafdancer.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0