Music non stop!

Hittade ett litet häftigt program häromdan, eller det var inte jag som hittade den utan min kusin.
Det är en Beta (om man nu inte vill betala för någon Premiumvariant)

Men det är altså ett program som ser ut lite som iTunes, men du har ingen egen musik i det, och du alddar inte ner någonting.
Du streamar altså musik direkt och kan göra egna playlists av precis vilka låtar som helst!
Fint är sen också att man kan dela med dig av sina playlists till andra!

Tjänsten heter Spotify och jag bara älskar det!
Så skönt å bara kuna lyssna på precis vilken musik man vill! :D

Det är altså gratis att lyssna och använda, enda är att det kommer en reklamsnutt mellan ca: var 7:de låt, men det gör absolut ingenting!



En bild på hur det ser ut : (här just nu min egna playlist jag byggt ihop :P)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0