Motorcykelmannen!!

Haha, kommer ihåg när demot på Resident Evil 5 kom ut på Marketplace.
Så extremt jävla kul det var att köra co-op!, är liksom det bästa sen team deathmatch eller nåt ^^

Roligast jag haft i det var när man mötte kilen med stora motorsågen, han hade en påse över huvudet och världens längsta motorsåg.
Av någon anledning började vi kalla honom motorcykelmannen ^^
Det bara blev så när jag körde med en från SuperPLAY forumet, han fick det hela tiden till motorcykelmannen när han skulle säga något om honom :P

Men som sagt är det jävligt kul å köra CO-OP, blir liskom hysteriska skratt, och inte bara för att dedt är roligt utan läskigt på samma gång ^^

10/10 i multiplayer betyg lätt! :D



Motorcykelmannen i egen hög person.

Men nu har ju spelet liksom kommit ut också, så var och införskaffade ett exemplar idag!
Längtar som fan till att börja köra igenom det med en kompis!, det absolut bästa MP spelet sen CoD!

Enda som kan dra ner helhetsbetyget är nog att spelet verkar vara lite för kort, och dåligt me skräck..
Men jag vet inte är bara vad jag hört av andra och recensioner.

Hursomhelst ett jäkligt kul spel!

Om man vill ha ett långt skräckigt spel så är det Resident Evil 4 som gäller!
Det absolut bästa RE jag sett och kört!

Nu jäklar blir de å slakta zombies!!! ^^


Kommentarer
Postat av: Rubber

Hahahahah Motorcykelmannen ja! :D

2009-10-10 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0