Eternal Sonata



Kom över ett riktigt schysst Rollspel här i veckan!, Eternal Sonata till X360.
Har aldrig varit ett direkt fan av de där spelen, men vissa fastnar jag bara för och detta är det andra kan man säga.

Skies of Arcadia och nu Eternal Sonata hör till favoriterna, nu vet jag att Final Fantasy hör till de bästa, men har inte riktigt gillat det helt...vet inte varför, men funderar på de det en chans nu när det nya släpps.

Men Eternal Sonata är det som gäller nu!, grymt snyggt spel.
Animé stil och cellshading, fy så vackert det är! :D



Tycker det är lagomt avancerat, och det blir mer saker att tänka på ju längre in i spelet man kommer, i börjar är det i princip bara basic fight utan att avancera med special attacker, och du har tid att tänka innan du börjar.
Men blir helt annat ju längre du kommer.



Sen är det väll inte ett överdrivet svårt spel heller (ännu i alla fall), och det passar mig som inte är så överdrivet insat i det där spelen! :)

Allt som allt är det ett awesome spel och förtjänar lätt:

10/10 i min rollspelsskala (och då baserar jag det inte bara på 2 spel ;))



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-13 @ 03:00:47
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0